Pošto dugo nisam ništa napisao od tutoriala, a i primjećujem da ima dosta pitanja oko konekcije, odlučio sam napišem ovaj kratki vodič oko popravljanja konekcije (bez zvanja provajdera).
NAPOMENA : Meni je konekcija HS-HKB te Windows 7, te nisam siguran da li će sve biti isto, mada mislim da hoće ...
1. Internet is limited or with no connectivity (nešto slično)
- Restartovati modem (preko računara, pa zatim ručno)
Preko računara : Start ---> Run ---> services.msc - Nađite DHCP Client i kliknite desni klik pa restart. Ako se vrati error, ručno restartujte modem.
- Pokušajte preko repair opcije (Windows XP) (Start ---> Network Connections ---> Show all ---> Desni klik na vašu te repair
Ako se problem i dalje pojavljuje, pokušajte pingati modem.
- Start ---> Run ---> cmd ---> ping localhost
Ako vam potvrdi da je nemoguće, isključite modem na par sati, te ponovno probajte. Ako pak izpinga uredu, pokušajte staviti manualno IP adresu.
- Start ---> Control Panel ---> Network Connections ---> Desni klik na vašu properties, nađite TCH/IP, properites i umjesto automatic stavite manual, te ukucajte IP adresu i ostalo što se traži.
Ako vam i dalje izbacuje problem, vratite na automatic, te idite opet u CMD te kucajte ipconfig. Zatim probajte ipconfig /renew.
Ako vam i dalje izbacuje isti problem, kontaktirajte provajdera.
2. Internet sporo, ili nikako, očitava stranice. Ping je međutim uredu / nije.
- Prvo provjerite task manager zbog sumnjivih procesa. Svaki proces možete provjeriti na google.com. Ono što sam otkrio je to da proces nazvan "sploosh.sv" drastično usporava internet, tj. krade vam bandwith.
- Ako vam se sve čini uredu, probajte pingati localhost, a zatim google.com
Ako vam prvo bude uredu, a drugo ne uspije, skinite program "TCP Optimizer" ovdje te postavite vašu internet brzinu (1mb, 2mb, 3mb itd. etc.) i idite optimize. Ovo bi trebalo promijeniti vaš registry, te budite sigurni da imate backup prije nego što išta promijenite.
- Ako pak ni to ne pomogne, idite start ---> run ---> services.msc te nađite DHCP client. Idite restart, te odmah poslije restarta probajte otvoriti stranicu. Ako vam brzo otvori, znači da su vam sistemski internet fajlovi otišli. Nažalost, ja sam ovaj problem uspio riješiti samo potpunim formatiranjem.
- Ipak, provjerite speedtest.net - ako vam rezultat bude kao i vaša brzina, onda je do sistemskih fajlova, ali ako je u skladu sa trenutačnom brzinom, zovnite provajdera.
3. Pri otvaranju stranice otvori vam problem vezan za "NS"
- Moguće je da se još niste konektovali. Sačekajte dvije-tri minute pa probajte.
- Idite start ---> run ---> services.msc te nađite DNS client. Restart pa probajte. (ako vam nije startan, startajte ga te stavite na automatic)
Ako ni to ne uspije, idite start ---> cmd ---> ipconfig /flushdns ili flushdns samo. Ako vam izbaci da vam je DNS uspješno flushan, provjerite.
Ako i dalje ne može, probajte jednostavno repair konekciju. Ako vam izbaci problem kod DNS-a, opet ga restartujte u service.msc.
Ako ne pomogne, zovite provajdera.
4. Užasno veliki ping, a stranice normalno očitava.
- Provjerite lokaciju servera na kojem igrate.
- Pingajte IP servera (ako je CS) i vidite koji ping dobijete. Ako je nizak, do CS-a / do određene igrice je. Ako je isti, ili je do servera ili vašeg neta.
Optimizirajte Internet sa TCP Optimizer programom.
Odradite Pingtest.net; u zavisnosti od rezultata, probajte reinstalirati igru, provjeriti da nije do servera i provjerite da nemate neki proces koji zabušava vaš internet u Task Manageru.
- Ako ni to ne uspije, zovnite provajdera i zamolite ga da vam restartuje modem te da vam provjeri signal.
5. Error 678 (C/P sa jedne teme, pomoglo jednom liku)
1. Provjerite da li su svi kablovi od antene do računara pravilno spojeni.
2. Provjerite da li je POE (Power Over Ethernet) adapter pravilno priključen (kabel priključen na
strani s oznakom „to outdoor“ ide prema anteni, a kabel priključen na stranu s oznakom „to
LAN“ ide prema mrežnoj kartici, odnosno računaru).
U slučaju da greška i dalje nije uklonjena, potrebno je resetirati POE adapter. To činite na
način da isključite crni kabel iz struje, pričekate 5 do 10 sekundi i ponovo uključite kabel u
struju.
3. Provjerite da li je omogućen rad mrežne kartice (LAN). To činite na slijedeći način:
Kliknite Start Control Panel (upravljačka ploča) Network Connections (Mrežne veze)
Desnim klikom kliknite na ikonu Local Area Connections i odaberite opciju Enable (Omogući)
4. Ukoliko Vam se još uvijek prilikom uspostave konekcije javlja Error 678, potrebno je da
uspostavite novu konekciju.
Kliknite Start Control Panel Network Connections (Mrežne veze)
Uspostavi novu konekciju (Create a new connection)
Kliknite na Next.
Aktivirajte opciju „Connect to the Internet“ i kliknite Next.
Aktivirajte opciju „Set up my connection manually“ i kliknite Next.
Aktivirajte opciju „Connect using a broadband connection that requires a user name and
password“ i kliknite Next.
Pod ISP Name upišite WIC.
Odabirom opcije „Anyone's use“, konekcija je dostupna svima.
Odabirom opcije „My use only“, konekcija je dostupna isključivo Vama.
Zatim kliknite Next.
Unesite Vaše korisničko ime i lozinke, te još jedno potvrdite Vašu lozinku. Zatim kliknite Next.
Kliknite na prozorčić „Add a shortcut to this connection to my desktop“. Zatim kliknite Finish.
Da bi uspostava nove konekcije bila valjana, potrebno je izbrisati staru konekciju. To činite na
sljedeći način: kliknite desnim klikom na ikonu LAN, te izaberite opciju Delete (obriši).
Ovo su problemi na koje sam ja lično nailazio i koje sam rješavao gore navedenim rješenjima. Naravno, ako vi imate još jedan problem, napišite ga u temi, i ja ću pokušati pronaći odgovor na njega. Ali ipak, na kraju, sve se svodi (ako ne popravite) na zvanje provajdera. Ne zaboravite to
Do sljedećeg tutorijala.
Izvinjavam se na svim gramatičkim greškama
Nema komentara:
Objavi komentar